A jó iskola

- szerintünk -

 

A jó iskola vonzza a gyerekeket, ahová reggelente boldogan, várakozással telve indulnak.  A jó iskola biztonságot ad, a tanító nénik és bácsik szeretettel, odafigyeléssel veszik körül a gyerekeket. A jó iskola olyan közösségi helyet teremt, ahol a gyerekek sok barátot szereznek, tanítói támogatást kapnak kapcsolataik alakításához. Mindenki jó valamiben, és mindenki valami másban jó. A jó iskola minden gyereket egyediségének megfelelően segít saját útján. A jó iskola érdekes, sokszínű környezetbe várja a gyerekeket, ahol mindenki megtalálja a saját érdeklődésének megfelelőt. A jó iskola kíváncsivá tesz, hogy a gyerekek saját belső motivációjuktól hajtva haladjanak előre saját útjukon. A jó iskola segíti a megfelelő alaptudás és a fontos kompetenciák elsajátítását. A jó iskola kereteket és rutinokat határoz meg, amelyekre a gyerekeknek szükségük van a biztonságérzethez és a fejlődéshez. A jó iskolában széles látókörrel rendelkező, különleges tanítók és tanárok segítik a gyerekeket a tanulásban, az iskola nagy becsben tartja őket. A jó iskola lehetőséget teremt a gyerekeknek és a pedagógusoknak, hogy egymással együttműködve kiteljesedhessenek.

Max. 20 fős osztályok

Gyógypedagógusok, fejlesztők,  különleges programokon, szakemberek, idegen anyanyelvű gyerekek vesznek részt .

A gyerekek egyedi támogatása

Egyidőben több pedagógus, kortárs tanítók, mentorok,

eltérő évfolyamon is látogatható órák

8.30-15.00 között
Egész napos dinamikus napirenddel támogatjuk a gyerekek egyéni tanulási útjait és a gyakorlást is.
7.30-8.15 között érkezés
15.00-16.30 között hazaindulás

_pict quad2.jpg
_pict quad1.jpg

Stresszmentes számonkérés

Online kvízjáték, tudás akadálypálya, 

videofelelet, csoportos felelet

Szülő és pedagógus együtt

A negyedéves szöveges értékeléseket pedagógus és szülők együtt készítik, erősségekre épít, megközelítése építő.

Ha nem akarsz lemaradni, kérd a felvételt az iskolába:

Az iskolai munkáról

Mit tanulunk?

Igazodunk a Nemzeti Alaptantervhez, a kerettantervet különös odafigyeléssel, bevált, sikeres módszerekkel tanuljuk meg, hogy a gyerekek a felvételikre alapos tudással rendelkezzenek. Az oktatást, a napirendet teljesen újraszervezzük, amelynek eredményeként az alapismereteket harmadannyi idő alatt meg tudjuk tanulni. A felszabaduló időben sokkal többet tudunk gyakorolni, többet tudunk segíteni a lassabban haladóknak, személyre szabott feladatokat adunk a gyorsan tanulóknak, és sok olyan plusz tudást (kulcskompetenciák, kvalitások) sajátítunk el, amelyre az egyre gyorsabban fejlődő világunkban óriási szükség lesz.

Matematika és dráma emelt óraszámban

Angol első osztálytól emelt óraszámban

(a nyelvórák mellett délutáni tevékenységeink

angol nyelven vagy két nyelven)

Fókuszban a szociális kompetenciák, a közösségfejlesztés

Kreatív foglalkozásokon teremtő tevékenységek minden nap

Pedagógiai program

Újraszervezett napirend

A napirendet újraszervezzük, 45 perces órák helyett a jogszabályi keretek által meghatározott, de rugalmas időkeretekben szervezzük a tanulást. Olyan napirendet és olyan módszereket használunk, amelyek segítségével elérjük, hogy a gyerekek aktuális napi hangulatának, ritmusának megfelelően tudjunk váltani és nap végére érjük el az aznapra kitűzött célokat. Tanórákat, projekt módszert, digitális eszközöket, digitális tananyagot, kíváncsiságot ébresztő lehetőségeket, öntanuló csoportokat, pihenőórákat, vegyes korosztályú csoportokat felváltva alkalmazunk.

A legfontosabb kvalitások az érvényesüléshez*

A legfontosabb új kompetenciákkal, az újérték teremtéssel, a problémamegoldással és a konflikuskezeléssel foglalkozunk a legtöbbet.

  • Megtanulunk együttműködni, észrevenni és figyelembe venni mások szükségleteit, vágyait, ügyesen kezelni, megoldani a problémákat, kompromisszumokat kötni. 

  • Megtanuljuk mi a helyes és mi nem az, megtanulunk tetteink jövőbeli következményeinek figyelembevételével cselekedni. 

  • Megtanuljuk felfedezni saját erősségeinket és gyengeségeinket, és, hogy hogyan tudjuk ezeket gondozni, fejleszteni. 

  • Digitális készségeket sajátítunk el.

  • Megtanulunk tanulni és másokat tanítani. 

  • Különösen odafigyelünk arra, hogy a gyerekek vizuális képességeit - akár tanórákon kívüli foglalkozások keretében is - manuális és digitális megközelítésben is fejlesszük.

(*2006/962/EC Európai parlamenti és tanácsi ajánlás szerinti kulcskompetenciák európai referenciakerete, OECD Education 2030 ajánlásai szerinti kulcskompetenciák, valamint a Pearson, Nesta, Oxford Martin School kutatási eredményében felsorolt tanítandó kvalitások.)

Ha nem akarsz lemaradni, kérd a felvételt az iskolába:

1-2. osztályban kiemelten

  • Rengeteg mozgás, játék, művészet 

  • Gyümölcsökből szobrokat készítünk 

  • A betűket grízbe írjuk 

  • Akadálypályát építünk

  • Zenét hallgatunk, ritmusos játékokat játszunk, táncolunk

1/1

Fürkész Innovatív Általános Iskola 

II. ker. Tárogató út 2-4., OM:203387 - Nyilv.sz.:706 - Műk.eng.:BP-05/109/00560-26/2019. 

Berecz Zoltán, alapító, 06-30-329-1130, berecz.zoltan@furkeszsuli.hu

©2018 by www.furkeszsuli.hu. a weboldal a wix.com segítségével készült. Az Adatkezelési tájékoztató itt érhetö el.